Vinnare medlemslotteriet för 2023
Vid Malma Intresseföreningens medlemsdragning den 11 februari 2024 har följande personer vunnit.

1:a vinst 500 kr,         Sune Augustsson.
2-4:e vinst 300 kr,     Astrid Hillström, Örjan Pettersson, Britt Nilsson.
5-10:e vinst 200 kr,   Kent-Åke Eriksson, Leif-Erik Lidberg,
                                     Birgitta Malmberg-Böhm, Stig Albertsson,
                                     Cliff Nykvist, Linda Nilsson.
11-20:e vinst 100 kr, Stig Gustavsson, Carina Stjärnstrand-Ivehag,                                             David Hillström, Tomas Ivehag,
                                     BörjeHermansson, Sebastian Gonzales,
                                     Sonja Johansson, Marie Fredlund, Heinz Böhm,                                           Nina Ellhage.

Vid Malma Intresseföreningens medlemsdragning den 10 februari 2022 har följande personer vunnit.
1:a vinst 500 kr, Börje Hermansson.
2-4:e vinst 300 kr, Cecilia Hillström, Barbro Andersson, Bo Johansson.
5-10:e vinst 200 kr, Gunborg Johnsson, Gunilla Kilström, Ingeborg Svensson, Rune Brolin, Conny Lidberg, Sonja Johansson.
11-16:e vinst 100 kr, Karin Karlsson, Allan Helgosson, Karin Brolin, Kent-Åke Eriksson, Ingvar Thor, Marianne Johansson.